Miskolci kollégium
Miskolci kollégium
A miskolci kollégium bemutatása
GALÉRIA
Miskolci kollégium



Kollégiumokért felelős igazgatóhelyettes
Deák Szabolcs
Tel.: +36 46 360 125/ 270. mellék
E-mail: kollvez_szemere@miskolci-szc.hu
Kollégiumi oktatók
Név | Telefon | Fogadóóra | ||
![]() | Andricsák Éva 1B csoport | andricsakeva@szemeremiskolc.hu | 273 | Minden kedd 17-18 óra között |
![]() | Csirszki András 2A csoport | csirszkiandras@szemeremiskolc.hu | 274 | Minden kedd 17-18 óra között |
![]() | Hornyák Sándor Zsolt 3A csoport | hornyaksandor@szemeremiskolc.hu | 274 | Minden kedd 15-16 óra között |
![]() | Hudák Andrea 5C csoport | hudakandrea@szemeremiskolc.hu | 272 | Minden kedd 17-18 óra között |
![]() | Jelcs István | jelcsistvan@szemeremiskolc.hu | 275 | Minden hétfő 9-10 óra között |
![]() | Kárpáti Marianna | karpatim@szemeremiskolc.hu | 273 | Minden kedd 10-11 óra között |
Koncz Judit 4B csoport | konczjudit@szemeremiskolc.hu | 272 | Minden hétfő 14-16 óra között | |
![]() | Kristóf Adrienne 5B csoport | kristofa@szemeremiskolc.hu | 272 | Minden hétfő 13-16 óra között |
![]() | Matlyák József 1A csoport | matlyakjozsef@szemeremiskolc.hu | 275 | Minden hétfő 16-17 óra között |
![]() | Szabóné Szarka Erika 3B csoport | szarkaerika@szemeremiskolc.hu | 273 | Minden szerda 16-17 óra között |
Vad Rita 2B csoport | vadrita@szemeremiskolc.hu | 273 | Minden hétfő 17-18 óra között |
A kollégium fogalma a református bentlakásos intézményt jelentett régen. Ma már tágabban értelmezzük a fogalmat, de a bentlakás, mint műfaj nem változott. A Szemere Kollégium 1981-ben az iskola megalakulásával egyidőben kezdte meg a működését. 6 emeleten, emeletenként 17 szobával, ahol szobánként 4-4 tanuló lakhat. Minden szinten, mind a két oldalon WC, zuhanyzó, konyha lett kialakítva. Az épület formája és funkciója nem változott, de a jelentkezések számát figyelembe véve törekszünk arra, hogy 2-3 tanuló lakjon egy szobában.
Céljaink:
- nyugodt körülmények biztosítása a kollégiumban lakó gyerekek számára annak érdekében, hogy a középiskolai tanulmányaikat sikeresen be tudják fejezni
- a hátrányok kompenzálása legyen az tanuláshoz kapcsolódó nehézség vagy a szociális hátrányból adódó lemaradás
- a közösség fejlesztése, amelyet olyan programokkal tudunk elérni, amely az egymásra figyelést, a kommunikációt, az elfogadást, a támogatást célozza meg
- a családi házzal, a szülőkkel együttműködve a tanuló érdekeit figyelembe véve hozzunk döntést, a legoptimálisabb eredmény érdekében
- hogy olyan fiatal felnőtteket engedjünk ki az itt töltött idő után a munkaerőpiacra, akik rendelkeznek az élethosszig tartó tanulás alapjaival, a kommunikáció és az együttműködés alapvető módszereivel.